Golfskole (Kursus som afsluttes med DGU kort)

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den  26. april, mandag den 7. juni og mandag den 16. august 2021.

Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere.

kr. 500

Golfskole (Kursus som afsluttes med DGU kort)

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den  7. juni og mandag den 16. august 2021.

Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere.

kr. 500

Golfskole – Køb intropakke med 3. mdr. prøvemedlemsskab og kom Gratis på Golfskole

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Vi starter nye hold op på følgende dage - Mandag den 25. april, 30. maj og 15. august 2022. Du kan læse mere om Golfskole på klubbens hjemmeside, under Begyndere. En startpakke koster kr. 995 og indeholder retten til at spille i 3 mdr. på klubbens Pay & Play Bane samt Golfskole m.m.

kr. 995

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub afholdes torsdag 23. marts 2023 kl. 17.00 i klubbens lokaler.
Dagsorden:
Valg af dirigent.
Forslag fra bestyrelsen, om ændring af Vedtægter. - Forslag kan læses her.
Evt.

Forslag fra bestyrelsen, om ændring af vedtægter blev godkendt på Generalforsamling i klubben onsdag den 8.3.2023, men da der ikke var fremmødt 2/3 af klubbens medlemmer, vil vedtægtsændringerne skulle godkendes på en ekstraordinær Generalforsamling hvor 2/3 af de fremmødte vil kunne godkende vedtægterne.

Åbent hus søndag 23.04.2023 – Golfens Dag

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Prøv helt gratis - Vi står klar til at hjælpe dig og vise dig Golf for begyndere. Du møder bare op i fritidstøj. Har du ikke et golf sæt, kan du låne et gratis i Løgstør Golfklub. Vi fortæller dig ligeledes gerne lidt om Golfskole og klubben.

Nu kan du lære at spille Bridge i Golfklubben

Introdag søndag d. 17.09 kl. 10.00

Søndag den 17.09.2023 kl. 10.00 afholder Løgstør Bridgeklub opstart/intro i Løgstør Golfklubs mødelokaler.

Mødet vil vare godt 2 timer, og Bridgeklubben er vært ved kaffe/kage og en øl/vand.

Du vil blive indført i det fantastiske kortspil, hvor vi bl.a. anvender Skolebridge, som viser nogle korte intro-/undervisningsfilm. Herefter skal vi selvfølgelig have kortene i hånden, og spille de første spil.

Synes du dagen forløber nogenlunde, vil vi fortsætte de næste 4 – 5 søndage. Samme tid, samme sted.

Du kan faktisk allerede nu under menupunktet Skolebridge se nogle af de intro-/undervisningsfilm som vi vil anvende.

Undervisningen er selvfølgelig ganske gratis for dig.

Klubaften: Humørfyldt foredrag, om krøllede typer, originaler og fantaster med Kurt Leth.

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

MØD EN LEGENDE PÅ SLAP LINE… I Løgstør Golfklub onsdag 14. februar 2024 kl. 18.30 – 21.00 - Kurt Leth, kendt fra TV2. HAR LOVET AT HOLDE ET HUMØRFYLDT FOREDRAG, OM KRØLLEDE TYPER, ORIGINALER OG FANTASTER -De skæve typer er ved at uddø, men vi elsker at møde dem. Det gør vi her. Et foredrag med en masse kærlighed, grin, varme og lidt alvor.

dk50

Ekstraordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Ekstra ordinær Generalforsamling i Løgstør Golfklub afholdes onsdag den 20.3..2024 kl. 17.00 - i Løgstør Golfklub.
Dagsorden: Godkendelse af ny vedætger.

Punkter som ønskes behandlet på Generalforsamlingen, bedes indsendt skriftligt til Løgstør Golfklub eller til et medlem af bestyrelsen, senest den 10.2.2024. Du kan sende dit forslag direkte til klubben på mail  info@logstorgolfklub.dk