Gratis prøvetime – Golfklinik – Fysio Danmark, Løgstør

Fysio Danmark Blekingevej 17, Løgstør

Gratis prøvetime - Øvelserne forbedre dit golfspil, uanset dit nuværende niveau. Træn golfmusklerne sammen med andre golfspillere. Træningen mindsker risikoen for skader, og du kommer i bedre form.

Hygge aften med drøftelse af de nye regler.

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Hyggeaften med regel spil. Her i den mørke tid, vil klubben gerne invitere dig til at hyggeaften, hvor vi sammen kan drøfte de nye regler som trådte i kraft her pr. 1.1.2019. – Herunder den nye lokalregl som evt. kan afløse en provisorisk bold m.m. Vores nye regel underviser Jan Vestrup, vil denne aften komme ind på de ændringer i reglerne. Herefter vil der være mulighed for, at man holdvis får lejlighed til at spille det nye Regel spil.

Generalforsamling i Krolfklubben

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Der indkaldes herved til generalforsamling - Dagsorden iht. vedtægerne.
Afholdes tirsdag den 17.3.2022 kl. 11.00 i Klubhuset ved Løgstør Golfklub

Ordinær generalforsamling Seniorklubben

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Seniorklubben i LGK afholder generalforsamling den 13.10.2022 kl. 14.00 - Før generalforsamling er der match - Imed Gunstart kl. 9.00 - Holdspil. - Tilmelding på Golfbox til såvel spisning som Golfrunde, senest søndag 9.10.2022 kl. 18.00

Tilmelding til Regionsgolf 2024

Vil du spille Regionsgolf i 2024, så er det nu du skal tilmelde dig - Du tilmelder dig på Golf Box - Der kan læses mere omkring de enkelte på http://www.regionsgolf-danmark.dk/

Tilmelding Limfjordsgolf 2024

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Tilmeldinger efter 15. januar anvendes som reserver.

Golf ved Limfjorden er et lokalt supplement til regionsgolfen. Turneringen administreres af en" Turneringsledelse".

Det er på ingen måde tanken, at dette skal erstatte regionsgolfen. Derfor spilles alle indledende puljekampe i april og august.

Det er målet, at flere herrer/Senior skal tilbydes spillemuligheder og samtidig at styrke Golfring Limfjorden "Fritspils ordningen".

Der spilles fra scratch i handicapbestemte rækker (A (Hcp. alle), B (Hcp. min. 18), C (Hcp. min. 27 ) - Der spilles med fuld handicap i alle rækker.

Man skal være fyldt 60 senest 31. december 2024 for at deltage. .

Se mere på www.golfringlimfjorden.dk

Generalforsamling i Hole in One Klubben – onsdag 25.10.2023 kl. 17.00

Loop - Løgstør Torvegade 3, Løgstør, Nordjylland, Danmark

Hole In One klubben afholder ordinær generalforsamling, onsdag den 25.10.2023 kl 17.00. Dagsorden iflg. vedtægterne.
I den forbindelse kommer bestyrelsen med forslag til ændring af §4 i vedtægterne. Dels at ordinær generalforsamling efterfølgende afholdes i forbindelse med den årlige Hole In One match. Og at forslag fra medlemmerne skal ske til bestyrelsen senest 7 dage før generalforsamlingen. Hole In One klubbens vedtægter kan læses på LGK hjemmeside under "klubber i klubben"

Julefrokost i Seniorklubben

Løgstør Golfklub Viborgvej 130, Løgstør, Danmark

Julefrokost i Seniorklubben torsdag, den 23. nov. 2023.
Tilmelding på golfboks senest fredag, den 17. nov. 2023 kl.12.00.
Deltager man kun i julefrokosten skal tilmelding også ske på golfboks.

kr. 75