Hole In One Klubben

Klubbens formål er at præmiere medlemmer, som udfører hole-in-one og at afvikle en årlig match for medlemmerne.

Er du medlem af Løgstør Golf Klub eller har årskort, kan du blive optaget i Hole-in-one klubben.

Hole-in-one præmier udbetales efter følgende retningslinjer:

Årets overskud fordeles ligeligt mellem regnskabsårets udførte Hole in Ones, idet der dog højest kan udbetales kr. 2.000 til et enkelt medlem pr. Hole-in-one. Præmier udbetales umiddelbart efter regnskabsårets afslutning.

Hole-in-One defineres som: Det første golfslag (slået fra ordinært teested) bringer bolden i hul på ordinær green.  For at udløse præmie for at Hole-in-one, skal der være startet på hul 1 eller 10 eller i arrangeret gunstart, Hole-in-One slaget skal være konstateret af en medspillende markør og en kopi af korrekt udfyldt scorekort skal være afleveret til bestyrelsen.  Kontingent til Hole-in-One Klubben skal være betalt og registreret senest dagen før.

Ønsker du at blive medlem, indbetaler du årskontingent kr. 100 på MobilPay 9231BD – opgiver dit navn og DGU nr.  (Årskontingent gælder fra 1. april og til det efterfølgende år 31. marts.

Hole In One klubbens vedtægter kan læses på LGK hjemmeside under “klubber i klubben”

Klubbens mail:  hioclgk@gmail.com

Bestyrelsen.

Formand:    Jan K. Larsen tlf. 40468491 mails Kronborg.jan@live.dk

Kasserer:    Mogens Christiansen tlf. 23305824 mails mogenssc@gmail.com

Medlem:      Dan Bang tlf. 52821090 mails danbang6@gmail.com

Se klubbens vedtægter her.