Resultat fra seneste match

Løgstør Golfklub har i dag lørdag d. 24/10-20 afholdt den årlige medhjælpermatch.

Grundet Covid-19 og forsamlingsforbuddet, blev matchen afviklet som løbende start, og der var ikke den normale fest om aftenen. Alligevel var der mødt 56 spillere op, som denne dag spillede banen på kryds og tværs i en Cross Country på den store bane samt pay and play banen.
Der blev ligeledes spilles Cross Country for 10 Krolf spillere på Krolfbanen, som denne dag var udsat for en del forhindringer, som der norma

lt ikke findes på banen. Dette blev godt taget imod af alle 10 spillere.
Med på begge baner havde spillerne madpakker, samt der var sat forsyningsdepoter op på flere steder.

På Krolfbanen blev der spillet en hvid + blå sløjfe i alt 24 huller, og vinderne af denne match med mindste antal slag blev

Nr. 1 Knud Erik Skytte Pedersen 77 slag
Nr. 2 Ole Egeberg Pedersen 81 slag
Nr. 3 Erna Skytte Madsen 85 slag

På den store bane blev der både spillet en Hold match + en indivi

duel match. Ved den Individuelle match, var vinderne fra Hold matchen fjernet, da man ikke kunne vinde i begge matcher.
Der var præmier til de 5 bedste hold og vinderne af Holdmatchen blev:

Nr. 1 med 148 point: John Nøhr, Finn Andersen, Claus Axelsen, Christian Olsen
Nr. 2 med 147 point: Jørgen Lautsen, Jens Rønbjerg, Edvin Lasen, Anne Dorthe Murholm
Nr. 3 med 133 point: Søren Ahlburg, Peter Mortensen, Per Olsen, Bjarne Nielsen
Nr. 4 med 130 point men bedre på bagni end det hold der blev nr. 5: Marianne Bang, Lissy Lind, Jan K Larsen, Inger Lise Nielsen.
Nr. 5 med ligeledes 130 point: Kristian Peter Johansen, Gunnar Kjærsgaard, Erik Heilemann, Bente Jespersen.

Der var præmie til de 5 bedste i den Individuelle match, og vinderne blev:

Nr. 1 med 41 point Mogens Holm Jespersen
Nr. 2 med 39 point Dan Bang bedst på bagni
Nr. 3 med 39 point Knud Pedersen
Nr. 4 med 38 point Mogens Christiansen bedst på bagni
Nr. 5 med 38 point Mads Nørbæk Pedersen

Der blev spillet nærmest pinden på hul 3

Vinder for damer med 5,85 m Anne Mette Madsen
Vinder for Herrer med 1,37 m Jens Erik Holm Nielsen

Der blev spillet nærmest pinden på hul 17

Vinder for Damer med 6,97 m Gitte Mortensen
Vinder for Herrer med 0,72 m Kristian Gregersen.

Resten af resultaterne kan ses på opslag i klubben.

Præmier kan afhentes fra på mandag.

Stor tak til de mange sponsorer, som støttede op med mange flotte præmier.

Royal Unibrew, Super Brugsen, EDC Løgstør, Nybolig Løgstør, Møller & Hertzberg, Buksesmeden, Lab Tech Data, Uldjyden, Kontur, Blomsterriet, Toyota, XL Byg Tømmergaarden, Spar Nord, Jutlander Bank, Bager Groos, Hvid og Frit, Jeld-wen doors, Nyt Syn, Mesterslagteren, HMC.